Declaraţie de confidenţialitate

Principiul respectării confidențialității este foarte important pentru noi și îl luăm în considerare în cadrul relaţiilor noastre comerciale.În aceasă declarație vrem să vă informăm în legătură cu informațiile pe care PROD Nyakas SRL le colectează când dumneavoastră vizitați site-ul nostru şi în ce scopuri sunt sunt utilizate.

Informații despre clienți

1. Informații despre clienți

Când intraţi pe site-ul muzli.ro sau comandaţi un newsletter sau alte materiale informative, noi stocăm informaţiile pe care ni le furnizaţi cum ar fi: numele, adresa, email-ul, numele companiei sau domeniile de interes. Noi utilizăm aceste date pentru a vă oferi servicii, de ex. pentru a vă transmite materialele informative solicitate sau un newsletter. Desigur, puteţi să vă retrageţi în orice moment acordul de a primi ştiri electronice. În acest sens trebuie să trimiteți un email la adresa office(at) info@muzli.ro în care să precizați acest lucru.

2. Informatii colectate prin cookie

Utilizăm module cookie pentru a face navigarea site-ului nostru mai ușoară și mai plăcută. Cookies reprezintă mici fragmente de date care ne permit să comparăm utilizatorii vechi și cei noi, să înțelegem modul în care aceaștia navighează pe site și ne oferă informații care ne ajută să îmbunătățim și să eficientizam navigarea. Modulele cookies nu rețin niciun fel de informații personale despre utilizatori și nu stocăm date care îi pot identifica. Dacă nu doriți să utilizăm cookies, trebuie să setați browser-ul în așa fel încât să șteargă toate modulele cookie și/sau să vă avertizeze dacă acestea sunt stocate.

Tipurile de cookie pe care le utilizăm:

Cookies strict necesare: acestea sunt esențiale pentru a putea naviga pe acest site și pentru a-i accesă secțiunile securizate. În absența lor, anumite opțiuni pe care încercați să le accesați nu vor fi disponibile (ex. formulare contact).

Cookies pentru performanța site-ului: acestea culeg informații despre modul în care vizitatorii utilizează un site. Toată informația colectată de acestea este agregată, așadar are caracter anonim și se utilizează strict pentru îmbunătățirea unui site.

Cookies ce țin de funcționalitate: aceste cookies pot fi utilizate pentru a reține modificările de font, mărimea textului ori alte moduri în care doriți să personalizați paginile site-ului, precum si pentru vizionarea unui material video sau comentariul pe un blog. Informațiile culese pot fi anonimizate și aceste cookies nu urmăresc modul în care navigați pe alte site-uri.

Transmiterea informațiilor

3. Transmiterea datelor personale

Sub niciun motiv, PROD Nyakas SRL nu va transmite sau pune la dispoziţia terţilor datele dvs. Datele dvs. vor fi transmise numai intern sau la terţii autorizaţi să îndeplinească acțiuni publicitare şi de service, fără ca aceşti terţi să aibă dreptul de a utiliza sau transmite aceste date în interes propriu sau al unei alte păți.

Date tehnice

4. Date tehnice

Când vizitaţi pagina noastră web, serverul nostru web înregistrează datele tehnice generale de conectare care sunt utilizate anonim pentru analize statisticile privind comportamentele de cumpărare, pentru a putea îmbunătăţi permanent site-ul nostru în ceea ce priveşte uşurinţa de utilizare.

5. Alte site-uri

Declaraţia de confidenţialitate se aplică doar pentru pagina de web a PROD Nyakas SRL și nu pentru alte companii pe care apare un link către site-ul nostru.

6. Dezaboare newsletter

Pentru utilizatorii, care nu mai doresc să primească newsletter-ul nostru sau alte emailuri publicitare, există linkul ”Dezabonare newsletter”, care este prezent în toate newsletter-urile trimise de PROD Nyakas SRL.

Alte întrebări?

Dacă aveţi întrebări suplimentare sau doriţi să obţineţi informaţii, vă rugăm să trimiteți o scrisoare sau email la PROD Nyakas SRL. Vă vom răspunde la întrebări sau solicitări cât mai repede posibil. Puteţi să ne contactaţi foarte uşor completând formularul de contact (vezi “Contact” în bara de navigare de sus).

POLITICA DE VÂNZARE ONLINE
Accesul la serviciu

  • Accesul la serviciu este permis oricarui Membru care poseda sau isi creeaza un Cont. Contul de client este creat automat in momentul finalizarii comenzii, Renuntarea la Contul creat se poate face in orice moment prin solicitarea transmisa catre muzli.ro, de catre Clientul apartinator al contului la care se opereaza modificarea/actualizarea;
  • Pentru a i se permite accesul la serviciu, Clientul va trebui sa accepte Termenii si Conditiile ce reglementeaza raportul juridic dintre muzli.ro si client/membru
  • muzli.ro isi rezerva dreptul de a restrictiona sau exclude accesul Clientului la Serviciu, si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate si de a sterge sau restrictiona Contul acestuia, in limitele legii, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului pe site, accesul si existenta Contului acestuia ar putea prejudicia sau prejudiciaza in vreun fel muzli.ro. Clientul se poate adresa, in scris, Departamentului de Relatii cu Clientii al companiei, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor mentionate.
  • Fiecare Membru poate avea un singur Cont. Este interzisa partajarea unui Cont intre mai multi Membri/Clienti.

Produse, servicii si preturi

  • muzli.ro poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care muzli.ro are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.
  • Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.
  • muzli.ro poate limita unuia sau mai multor Clienti, capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, in conditiile art. 7.1.
  • Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.
  • Facturarea produselor achizitionate se va emite exclusiv in LEI. In cazul in care plata se efectueaza prin card bancar, muzli.ro va debita contul curent al Clientului cu sumele reprezentand contravaloarea produselor comandate, ulterior transmiterii catre acesta din urma a confirmarii comenzii.
  • In cazul platilor online muzli.ro nu este / nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de moneda nationala. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Clientul.
  • Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor si/sau serviciilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea muzli.ro, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
  • In descrierea produselor si/sau serviciilor muzli.ro isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii / etc.) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective.

In ciuda eforturilor VEGIS, avand in vedere numarul mare de produse existente pe site, unele produse pot avea preturi incorecte, afisate in mod eronat sau pot reprezenta greseli umane. In aceste conditii, intotdeauna se considera ca pret final, pretul acceptat de catre muzli.ro in urma generarii facturii. Exceptie facand situatia in care, in urma unei convorbiri cu Clientul, se ajunge la alta rezolutie. Pentru orice astfel de problema, muzli.ro va anunta Clientul prin oricare dintre metodele de contact furnizate de catre acesta.

Pentru produsele cu disponibilitatea „in stoc furnizor”, Vegis nu poate garanta pretul. Disponibilitatea este afisata in timp real. Disponibilitatea se poate modifica oricand pe parcursul procesarii comenzii.

Comanda online

  • Clientul poate efectua o comanda pe site-ul muzli.ro doar in urma crearii unui cont. Clientul poate renunta la contul creat oricand, comunicand acest lucru prin email la adresa dpo@muzli.ro.
  • Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site, prin adaugarea produsului/produselor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un produs este disponibil pentru achizitie in masura in care exista pe stoc. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine rezervarea automata a respectivului produs.
  • Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.
  • Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca muzli.ro poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de muzli.ro si prevazut in cadrul prezentului Document, in orice situatie in care este necesara contactarea Clientului.
  • muzli.ro poate denunta unilateral comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
  • -neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii online;
    -invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de muzli.ro, in cazul platii online;
    -datele furnizate de catre Client, pe site sunt incomplete sau incorecte;
    -activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura, sau prejudiciaza in orice fel muzli.ro si/sau partenerii acestuia;
    -realizarea a mai mult de o incercare de livrare consecutive, esuata;
  • Clientul poate renunta la o comanda efectuata
  • In cazul in care Clientul renunta in cadrul termenului legal de retragere din contract, la o comanda efectuata, pentru care plata a fost efectuata cu card bancar si in care banca emitenta a cardului Clientului a virat sumele achitate in contul muzli.ro, suma aceasta va fi returnata de catre muzli.ro in maximum 30 zile calendaristice de la data la care aceasta din urma a luat la cunostinta acest fapt, in contul IBAN indicat in scris de catre Client.
  • In cazul in care un produs comandat de catre Client, efectuand in prealabil o plata cu card bancar nu poate fi livrat de catre muzli.ro, din culpa sa sau din culpa unui tert, muzli.ro va informa clientul asupra acestui fapt si va depune toate diligentele legale pentru recuperarea sumei si returnarea in contul Clientului, in termen de 14 zile lucratoare de la recuperarea acestei sume, daca recuperarea se impune.
  • Clientul nu are dreptul de a modifica continutul unei comenzi dupa ce aceasta a fost pregatita sau expediata.
  • Detaliile de livrare a produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea muzli.ro, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.
  • In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in derulare existente la acel moment isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client dupa momentul efectuarii modificarii, luandu-se in considerare pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator.
  • Comanda reprezintă oferta muzli.ro de cumpărare. Rețineți că e-mail-ul de inregistrare a comenzii (primul email pe care il primiti dupa finalizarea comenzii pe site) nu trebuie considerat acceptarea finală a comenzii dumneavoastră de către muzli.ro

Acceptarea comenzii dumneavoastră se face in momentul in care va notificăm pe e-mail ca am expediat produsul/produsele și am generat și trimis factura în format electronic.

Disponibilitatea unui Produs va fi afisata pe muzli.ro dupa cum urmeaza:

  • “in stoc” – produse care sunt fizic in depozitul muzli.ro
  • “stoc limitat” – mai putin de 3 produse in depozitul muzli.ro
  • “in stoc furnizor” – Produsul nu este disponibil in stocul muzli.ro. Daca inregistrezi o Comanda pentru un Produs care are in dreptul lui “in stoc furnizor”, termenul de livrare a comenzii se mareste la 48h – 72h. In cazul in care produsul nu va fi disponibil nici la furnizor, un operator muzli.ro te anunta telefonic sau prin email de acest lucru, iar comanda se va procesa NUMAI dupa raspunsul tau.
  • “la comanda” – Bunul nu este disponibil in stocul muzli.ro si pentru moment nu avem informatii despre disponibilitatea acestuia in stocul furnizorului. Dar, daca inregistrezi o Comanda pentru un Bun care are in dreptul lui “la comanda”, unul dintre consultantii nostri de vanzari va verifica disponibilitatea produsului in stocul furnizorului si te va contacta ca sa iti comunice disponibilitatea Bunului.
  • “produs indisponibil” – Produsul nu este disponibil in stocul muzli.ro.

Comanda telefonica

  • clientul are posibilitatea de a plasa comenzi telefonice

Livrarea comenzilor

  • -Livrarea catre Client a produselor/serviciilor achizitionate, este efectuata prin intermediul unei firme de curierat rapid. Firma de curierat rapid, prelucreaza date cu caracter personal ale Clientului muzli.ro, exclusiv pentru prestarea serviciilor de transport a produselor achizitionate de acestia de pe website-ul companiei si numai cu respectarea intocmai a prezentului document Termeni si Conditii muzli.ro. De asemenea, tertii parteneri ai firmei de curierat rapid, mandatati pentru indeplinirea serviciilor de transport, care proceseaza date cu caracter personal ale Clientilor muzli.ro, sunt tinuti la respectarea intocmai a termenilor si conditiilor legii cu privire la siguranta prelucrarii datelor cu caracter personal si a prezentului document Termeni si Conditii muzli.ro. In acest sens, firma de curierat rapid poate contacta Clientii muzli.ro prin orice mijloc de comunicare (e-mail, telefon, SMS) in limitele si in scopul prevazut in prezentul articol.
  • Livrarile se vor efectua, in medie, in 1-2 zile lucrătoare de la efectuarea comenzii, atunci când TOATE produsele comandate au disponibilitatea ”in stoc”, si in 3-5 zile lucratoare pentru comenzile in care cel putin 1 produs din cele comandate se afla ”in stoc furnizor”. In cazul in care produsul va fi livrat cu depasirea termenului susmentionat, muzli.ro va informa Clientul prin E-mail sau Telefonic in termen de 7 zile de la lansarea comenzii, iar Clientul poate renunta la comanda, fara a avea dreptul de a solicita daune interese.
    muzli.ro livrează în orice localitate din România, dar și internațional, în țările care fac parte din Uniunea Europeană.

Estimările de livrare sunt bazate pe intervalele comunicate de firmele de curierat colaboratoare, însă Vegis nu poate garanta un termen sau interval de livrare. Vegis va încerca de fiecare dată să anunțe clientul atunci când există posibilitatea întârzierii livrării, ori printr-un mesaj în header-ul website-ului, ori prin contactare telefonică sau prin email.

Expedierea comenzilor cu livrare națională se face prin intermediul firmelor de curierat SAMEDAY.

Taxa de livrare internațională afișată la selectarea oricărei țări cu excepția României este valabilă NUMAI pentru colete care nu depășesc 2kg, inclusiv ambalajele produselor și ambalajele de protecție adăugate de muzli.ro. TOATE coletele cu livrare internațională se vor cântări, iar în cazul în care depășesc 2kg sau dimensiunea volumetrică agreată pentru costul afișat, un operator VEGIS va lua legătura cu clientul prin email sau telefonic si îi va comunica taxa finala. Clientul va primi prin email un link de plată pentru a achita diferența de preț. În cazul în care diferența de preț nu este achitată, Vegis își rezervă dreptul de a anula comanda și de a returna integral suma platită pentru comanda plasată.

Refuzul receptionarii coletului si Returnarea produselor

  • Clientul muzli.ro poate refuza receptionarea coletului ce contine produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, sau, dupa caz, poate returna produsele, in urmatoarele situatii:
  • Coletul prezinta deteriorari severe;
  • Produsele au fost livrate / facturat gresit;
  • Produsele prezinta defecte de fabricatie;
  • Produsele nu corespund descrierii;
    Clientul are dreptul sa notifice in scris muzli.ro ca renunta la cumparare, cu respectarea termenului de 14 zile calendaristice de la primirea produsului conform prevederilor OG 34/2014 și cu conditia nedesigilarii coletului.

Avand in vedere ca produsele comercializate de muzli.ro sunt produse ce sunt exceptate de la dreptul de retragere, conform art. 16 din OG 34/2014, deoarece sunt produse perisabile si nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igienă, Clientul nu mai este indreptatit la returnare decat in conditiile in care, dupa desigilarea coletului, in colet va gasi alte produse decat cele comandate.

  • Clientul se obliga sa notifice muzli.ro, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor.
  • Clientului care a notificat muzli.ro ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile calendaristice, in caz contrar, muzli.ro, considerand cererea nefondata/invalida poate refuza returul.
  • In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la confirmarea returului, iar rambursul se va face doar in contul bancar al clientului, indiferent de modalitatea de plata din comanda plasata.
  • In cazul inlocuirii produsului, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
  • Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
  • In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie facand situatiile prezentate mai sus, precum si in cazul lipsei conformitatii, situatie in care muzli.ro va suporta contravaloarea transportului.
  • Produsele achizitionate ca pachet se accepta la retur numai in forma initiala, adica toate produsele continute in pachetul returnat trebuie sa fie intacte, sigilate.

Produsele pentru care nu se acceptă returul sunt:

  • Produse desigilate.
  • Produsele deteriorate
    Termenul de valabilitate al produselor

  1. Toate produsele comercializate de muzli.ro au termen de valabilitate mare, in functie de specificul fiecarui produs(alimentar,cosmetic,apicol, etc)
  2. Daca termenul de valabilitate este mic, acesta va fi clar specificat in descrierea produsului
  3. Daca clientul nu este multumit de termenul de valabilitate al produselor primite poate face retur

Colet returnat fără anunț în prealabil

  • În situația în care un colet care a fost expediat de Vegis nu este acceptat de către destinatar fără un motiv invocat și fără anunțarea în prealabil prin orice modalitate de contact: telefon, email, chat support, etc se vor dispune următoarele măsuri:
  • în contul de client asociat comenzii returnate va rămâne activă doar modalitatea de plată online cu cardul pentru următoarele comenzi plasate.
 

Informații suplimentare

 
Regulamentul oficial al concursului „CONCURS DE CRĂCIUN” de pe Facebook și pe Instagram
 

1. Regulamentul acesta se aplică jocului de pe pagina de Facebook și Instagram muzli.ro. Participarea la joc implică acceptarea automată a regulilor.

2. Jocul este deschis tuturor persoanelor adulte, indiferent de locația geografică, cu excepția proprietarilor, angajaților și membrilor familiei muzli.ro.

3. Durata jocului, premiul și data extragerii vor fi publicate de fiecare dată în câmpul descrierii premiului.

4. Condiție necesară pentru participarea la joc: Completarea cererilor scrise ale jocului.

5. Câștigătorul va fi extras cu ajutorul softverului random.org

6. Numele câștigătorului va fi publicat sub anunțul jocului într-un comentariu în urma extragerii.

7. Vom discuta despre primirea premiului într-un mesaj privat.

8. În caz de suspect de abuz, avem dreptul să modificăm jocul și, dacă este cazul, să excludem jucătorii.

9. Participarea la joc și furnizarea datelor necesare sunt voluntare. Vă informăm că datele dvs. nu vor fi transferate către terți, și vor fi utilizate doar în scopul detaliat în acești termeni și condiții, pentru a identifica câștigătorul și pentru a negocia detaliile câștigurilor dvs.

10. Această promoție nu a fost organizată prin sponsorizare, avizare, organizare sau cooperare Facebook sau Instagram. Facebook și Instagram nu își asumă nicio responsabilitate pentru probleme eventuale.